Sabtu, 8 September 2018

Haruan curut

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Lama sungguh rasanya aku tak update blog aku ni. Sebagai permulaan setelah sekian lama menyepi, aku nak belanja 2 ekor haruan curut yang berjaya aku strike sekejap tadi sambil menunggu anak aku balik dari kem.


Haruan curut pertama...


Yg kedua...


Boleh la sekadar melepas gian. Sebenarnya sejak akhir-akhirnya aku memang jarang turun memancing. Kalau turun pun, asyik kumpau jer manjang. Kalau dapat ikan pun, haruan curut saiz macam ni jer yg ada. Lagi kecik pun ada dapat. Tapi takper, ada dalam memancing. Ada waktu kita cemerlang dan ada waktu kita malang. Hahaha...


Aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang masih sudi baca blog aku ni walau pun trend orang zaman sekarang lebih suka update dalam facebook atau whatsapp.

Terima kasih lagi sekali, salam strike!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan