Isnin, 4 Julai 2022

Maaf! Lama tak update blog.

 Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Mula-mula sekali, aku nak mohon maaf dari hujung rambut sampai la ke hujung kaki. Hampir 2 tahun lamanya aku tak update blog aku ni. Aku jadi malas nak update blog sebab aku tertanya-tanya, masih ada lagi ke yang nak baca blog. Zaman dah berubah, sekarang semua mula guna Facebook, Instagram, Youtube, TikTok dan macam-macam lagi. Blog dah tak glamour macam dulu lagi dah.

Walau pun blog dah tak glamour, bermula tahun 2022 ni, aku ingat aku nak terus update blog aku nih dan aku na buat pengumuman sedikit lah. Diari Pancingku sudah pun ada Youtube Channel dan juga FB Page. 

Youtube Channel: Diari Pancingku - YouTube 

FB Page: Diari Pancingku | Facebook

Jadi jangan lupa follow aku di FB atau subscribe di Youtube.

Rasanya sampai di sini sahaja 'post' aku ini sebagai pembuka sebagai tanda yang aku kembali update blog aku.

Salam Strike!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan